Uświadomiłam sobie sporo spraw i już na zajęciach zaczęłam zmianę w swoim życiu

Kurs Access Bars chciałam zrobić od bardzo dawna. Niestety, w moim miejscu zamieszkania bardzo rzadko jest on organizowany. Ogromnie ucieszyłam się więc, gdy na Kasi stronie przeczytałam informację o tym, że zamierza przyjechać do mojego miasta. Gdy zbliżał się wyznaczony dzień, okazało się, ze jestem jedyną chętną osobą.  Mimo tego Kasia postanowiła przyjechać, by poprowadzić warsztat :)
Kurs z Kasią to nie tylko nauka wykonywania masażu, ale także praca nad sobą. Dzięki niej uświadomiłam sobie sporo spraw i już na zajęciach zaczęłam zmianę w swoim życiu. W kursie wzięła udział także moja dziesięcioletnia córka. Otrzymała śliczny podręcznik, certyfikat ukończenia kursu, a co najważniejsze nauczyła się wykonywać zabieg. Zaletą  Kasi - jako prowadzącej - jest to, że nie zostawia kursanta samego z nowymi umiejętnościami. Jest zainteresowana tym, czy radzę sobie z zabiegiem i w razie problemów oferuje swoją pomoc. 
Bardzo serdecznie polecam warsztaty z Kasią. Jest ona nie tylko pasjonatką w swojej dziedzinie, ale także przemiłą, ciepłą i cierpliwą osobą. Praca z nią to wielka przyjemność.
                                                                                                                                               Sandra