Jak wygląda sesja ROAR?

W czasie sesji ustalasz jaki jest cel sesji. 
Poprzez oddech i położenie rąk na sercu i brzuchu kontaktujesz się z ciałem oraz informacjami jakie ono przechowuje. Bo ciało pamięta, nawet jeśli Ty nie pamiętasz/ wyparłaś/ zapomniałaś/ nie chcesz do tego wracać - ciało pamięta i prowadzi do uzdrowienia. 
W czasie przebiegu spotkania podążasz do rdzennego przekonania na swój temat, w które dawno temu (najczęściej we wczesnym dzieciństwie/w okresie prenatalnym) uwierzyłaś i od tamtej pory  funkcjonujesz przez nie w całym swoim dalszym życiu - tak widzisz i oceniasz siebie i świat - to jest twoja Klatka Ograniczeń.



Klatka Ograniczeń składa się z wyparcia własnego istnienia, obrony przed byciem autentycznie sobą, odłączenia się od świadomości i oddzielenia od swojego twórczego potencjału i talentów. Robisz to podświadomie, najczęściej nie zdając sobie z tego sprawy. 

Zatem jeśli jest w Tobie coś co brzmi jak... nie potrafię/ nie mogę/ nie wolno mi/ jestem niewystarczająca/ jestem niekochana/ jestem nieważna/ jestem niewarta lub coś podobnego - wiedz, że to jest właśnie niewidzialna Klatka. Jeśli wiesz i czujesz, że w Twoim życiu dostępne jest coś wspanialszego niż to co masz, ale z jakiegoś powodu NIE MASZ DO TEGO DOSTĘPU - to jest to Klatka Ograniczeń i możesz to zmienić.
Czujesz i wiesz co jest możliwe, a jednocześnie nie możesz tego mieć -  jak szyba, nie widać jej, jest przeźroczysta a jednocześnie nie da się przez nia przejść - nie dlatego że taka jesteś, tylko  dlatego że kiedyś, dawno temu w jakiejś sytuacji uwierzyłaś w kłamstwo  (wypowiedziane lub niewypowiedziane) że  właśnie TAKA JESTEŚ - nie umiesz, nie potrafisz, nie zasługujesz itp.
Możesz to zmienić.
Techniką ROAR możesz uwolnić się z Klatki Ograniczeń - docierasz do tych rdzennych przekonań o sobie i usuwasz je, tak jak wyrywa się chwasty, i dzięki temu odzyskujesz siebie - swoja twórczość, radość, miłość...