A jak dla ciebie smakują pieniądze?


Spotkania z książką "Jak stać się pieniędzmi"

3 spotkania
3 wieczory
3sta razy więcej możliwości

Spotkania inspirowane książką "Jak stać się pieniędzmi" oraz "Pieniądze nie są problemem..." Garego M. Douglasa.

Kiedy pierwszy raz - już prawie 5 lat temu - czytałam książkę Garego Douglasa Jak stać się pieniędzmi przeszła ona moje... jakiekolwiek oczekiwania - delikatnie mówiąc - nie wiele z niej pojęłam, a szczególnie nie wiele energetycznie pojęłam. Podeszłam do niej jak do innych poradników "jak sobie poprawić". Na szczęście to było już całą wieczność temu :-)

Czytając ją kolejny i kolejny raz, z dużo większej przestrzeni energii i informacji, a przede wszystkim ogromnych zmian jakie u mnie zaszły przez te kilka lat nabiera ona zupełnie innego wymiaru. I tym chcę się podzielić z Wami. Jak PRAKTYCZNIE możemy stać się energią pieniędzy i otrzymywania? No właśnie :-)


Zapraszam na 3 godzinne spotkania online
2 września godzina 21.00 - udział BEZPŁATNY
3 września godzina 21.00 - udział 100 zł
4 września godzina 21.00 - udział 100 zł

Po spotkaniach otrzymasz nagrania.

zapisy poprzez formularz lub telefonicznie

Zapraszam serdecznie