Podstawy Access Consciousness z dr Lisą Cooney

Kochani, z wielką radością chciałam się podzielić z Wami wydarzeniem, jakie już wkrótce się odbędzie. 

Będą to 4-dniowe zajęcia "Podstawy Access Consciousness" prowadzone przez moją mentorkę dr Dr. Lisa Cooney (USA), w których brałam udział i tłumaczyłam na polski już kilkukrotnie i za każdym razem było fenomenalnie. 

Jeśli interesuje Cię inne spojrzenie na siebie i otaczający świat i chcesz zyskać nową perspektywę albo już znasz "Podstawy" i chcesz odświeżyć wiedzę i umiejętności - gorąco zapraszam, bo warto posmakować zdecydowanie innej energii, wibracji. 

KORZYŚCI:
👉 zajęcia mają wygodną formę ONLINE
👉 jest bezpłatne TŁUMACZENIE symultaniczne na język polski (przeze mnie i
drugą osobę)
👉 NA ŻYWO spotkanie dla uczestników (opcjonalne) aby wymieniać się procesami na ciało i celebrować 💥⭐️ 

KIEDY:
5-8 marca 2021 r.
rejestracja tutaj:
TUTAJ
👆 zniżka 25% dla uczestników z Polski (plus korzystny kurs dolara w tej chwili ;-)

Jak masz pytania, zadzwoń do mnie 698469374