Niezwykła moc tappingu

14th Annual Tapping World Summit | Day 4 in the Seaside Room Wczoraj byłam gościem Agnieszka Grobelna Centrum Wspierania Płodności i miałam przyjemność poprowadzić ćwiczenie uwalniające od lęku, strachu oraz budzące pokój, spokój, życzliwość i wdzięczność.

EFT to moja pierwsza miłość - pierwsza technika mojej własnej pracy ze sobą, świadomością siebie i początek wielkich, pięknych zmian w moim życiu. 
 
EFT przyszło wieeeele lat wcześniej zanim pojawiły się barsy. Nadal uwielbiam, stosuję i pracuję z innymi tappingiem.
 
I kiedy patrzę jak w 2-6 miesiące ktoś staje się coachem/trenerem to myślę sobie o tym, jak u mnie to nie jest wyuczone, bo wszystko co robię "zawodowo" nie było wyszkolone dla zawodu i wyuczone na kursach, ale najpierw była to droga mojej wewnętrznej transformacji i w którymś momencie poczułam że jest tej mądrości, umiejętności i rozwiązań TYLE, że warto dzielić się z innymi. I "stety", a czasem "niestety" to co robię i co działa i kiedy działa sprawdziłam na własnej skórze. Wszystko. Uparty praktyk, lubię tak siebie nazywać
😃
Ale do brzegu. Trwa światowa konferencja EFT i udostępniam fantastyczną sesję EFT z tej konferencji, o tym jak Bobie... nawet nie wiem jak to opisać... Trzeba posłuchać ❤ (po angielsku) ...Bobie odpuściła okropną krzywdę i kłamstwo swojego ojca. Bardzo mnie to poruszyło, taka ogromna zmiana w czasie sesji. Nagranie bezpłatnie dostępne jest tylko dzisiaj do 20 czasu polskiego.
Wielka wdzięczność za EFT w moim życiu ❤