Jak zbudować życie swoich marzeń? - zoom

Wielu z nas nauczyło się żyć i funkcjonować w życiu w oparciu o to, co inni zdecydowali na nasz temat i jakie według nich „powinno być” nasze życie. Tylko… czy to jest nadal TWOJE ŻYCIE, życie jakiego w głębi siebie naprawdę chcesz?


KIEDY:
17.04.2023 g. 19.30
LINK DO ZAPISU:
https://online.katarzynaprzyszewska.com/jak_zbudowac


Jeśli zadajesz sobie pytania typu: „co muszę zrobić?”, „jak muszę to zrobić?”, „co jest tutaj właściwe, co jest poprawne?” oraz „czym ma być moje życie tak naprawdę?” to dołącz do spotkania otwartego, na którym spojrzysz na swoje życie ze znacznie innej perspektywy.


Opowiemy o zajęciach „Podstawy Access Consciusness”, które obejmują każdy obszar życia przede wszystkim dając Tobie popatrzenie z nowej perspektywy: „czego ja chcę, jak ja chcę funkcjonować, co dla mnie jest istotne” i… „czy to działa dla mnie”?


Co mogę dodać do swojego życia?
Co już dzisiaj o tym wiem, co wykreuje w moim życiu najwięcej?


Te i wiele więcej pytań i odkreowań zmieniających to, co chcesz zmienić i na tyle, na ile chcesz to zmienić oraz ogrom świadomości we wszystkich obszarach życia m. in. zdrowie, związki, pieniądze – to się dzieje na 3,5-dniowych Podstawach Access.


NIE MASZ Z NICZYM PROBLEMU, problem w tym, że nie patrzysz na to, czym rzeczy SĄ i nie zadajesz pytań… jak to się ma do tego, co ja wiem? …czy to, z czym dzisiaj funkcjonuję/ co dodaję do swojego życia w ogóle jest spójne ze mną oraz z tym kim jestem?


Na tym spotkaniu zapraszamy Cię do dialogu o możliwościach i świadomości oraz o zajęciach Podstawy Access Consciousness, czyli PODSTAWY ŚWIADOMOŚCI TWOJEGO ŻYCIA


Co jest podstawą? Na bazie czego tworzysz swoje życie? Co może być podstawą i na bazie czego mogłabyś tworzyć gdybyś naprawdę pozwoliła sobie mieć wybór?



Zapraszamy:
Kamila Dolota, Certyfikowany Facylitator Access Consciusness
Katarzyna Przyszewska, Facylitator Access Bars, Facelift & Body Process