Królestwo Wolnosci w Każdym z Nas


Była taka piosenka "wolność, kocham i rozumiem - wolności oddać nie umiem"
czy na prawdę tak?
czym jest wolność?

mówimy
wolni od nałogów/barier/ograniczeń...
albo
wolni do wyrażania swojego zdania/ wybierania/ podejmowania decyzji

Wiec czym jest tak na prawdę ta wolność DO czegoś albo OD czegoś?
wygląda to jak płot z napisem WOLNOŚĆ gdzie po jednej jego stronie jesteś wolny OD a po drugiej jesteś wolny DO.



A gdyby zdjąć ten płot i nie tylko "dać sobie prawo do wolności", bo przecież to co "nadane" np. prawa własności może zostać "odebrane". No i jak z tą wolnością wtedy?

czy ktoś może odebrać Ci wolność?
- może powiesz TAK bo ludzie w wiezieniach nie mają wolności

a co jeśli wolność ma znacznie większy wymiar niż  potrafimy sobie wyobrazić?
nie jest to tylko i wyłącznie tona co pozwalają przepisy, regulacje itp
co jeśli wolność jest nie tym co MASZ ale tym kim JESTEŚ?

A co jeśli możesz stać się wolnością?

Połóż ręce na ciele, oddychaj i powiedz:
Jestem wolna
Moje Ciało jest wolne
Moja Dusza jest wolna

I jak Ci z tym jest? przyjemnie? Lekko? czy tak średnio?
No właśnie - coś jakby nie do końca tu grało, zatem teraz:

połóż ręce na ciele, oddychaj i powiedz:
Jestem wolnością
Moje Ciało jest wolnością
Moja Dusza jest wolnością

Tak samo czy inaczej? Czy czujesz energię jak to mówisz? Czy twoje ciało reaguje na wibracje tych słów? Czy twoja dusza podrywa się z radości? No właśnie. Bo nie masz wolności - jesteś nią.

Kiedy znajdziesz tą perspektywę że wolnością jesteś, zawsze byłaś i zawsze będziesz - nikt ani nic nie może cię zniewolić ani ograniczyć - wolność nie jest naszym prawem, nie jest zasadą ani niczym innym
wolnością po prostu jesteś
...jeśli tylko chcesz nią być
to jest energia - wibracja i częstotliwość - niezbywalna część Ciebie - przypomnij sobie o tym


medytacja tutaj https://soundcloud.com/user-302265858/podroz-do-krainy-wolnosci


z uściskami
Kasia