Rozkwitaj w życiu ponad przeszłością i przemocą

Kochani, jest 8 dniowy klub książki "Rozkwitaj w życiu ponad przeszłością i przemocą"
prowadzi autorka - dr Lisy Lisa Kripamayi Cooney.

Jak dostałam informację że Lisa prowadzi klub książki opadła mi szczęka. Tłumaczyłam tą książkę.... zanim się do tego zabrałam chodziłam dookoła komputera i... nie mogłam zacząć. Bałam się spojrzeć w przeszłość i przemoc - w końcu było minęło i może już nie trzeba do tego wracać?
Jak już usiadłam i zaczęłam czytać, pisać... ulżyło mi... tam nie było traumy, dramatu i grzebania w przeszłości. Były za to praktyczne sposoby i techniki jak zauważyć, że coś mnie zniewala - jak uwolnić się od tego - iść naprzód w życiu.

Długo po skończeniu tego tłumaczenia słowa i energia wybrzmiewała we mnie.
Zapraszam dołącz do klubu książki z Autorką, tłumaczę na polski. Wspaniała książka. Wczorajszy zoom - po prostu wow, jeśli pracujesz ze sobą albo z klientami - znajdziesz tu megatony informacji i wskazówek.
 -----
Klub książki – Rozkwitaj w życiu ponad przeszłością i przemocą - Radically Alive Beyond Abuse dr Lisa Cooney

Dołącz do dr Lisy i odkryj jak stworzyła model i technikę pracy, znanym jako ROAR - Radical Orgasmically Alive Reality czyli Totalnie Żywa Orgazmiczna Rzeczywistość.

Ona będzie :
- pokazywać jak stosować narzędzia przedstawione w książce,
- pokaże ci, jak uwolnić się od jakichkolwiek klatek ograniczających cię od życia w pełni,
- przedstawi jak stać się praktykiem

Kiedy:
13 kwietnia - 20 kwietnia - o 10:00 CDT (czas Dallas), 17:00 czasu polskiego

Inwestycja: 15 USD
Link do rejestracji: https://www.drlisacooney.com/a/25364/M3eyujVZ

Spotkania tłumaczone na język polski. Aby w pełni uczestniczyć w wydarzeniu najlepiej mieć dwa urządzenia – na jednym uczestniczyć zoom angielskim z dr Lisą, na drugim włączyć tłumaczenie (dostępne w opcji telekonferencji oraz połączenia internetowego do wyboru).