Jak pokonać ograniczające przekonania i rozwinąć własny biznes?


Chyba jestem szalona

świat tak pędzi, jest coraz więcej dróg na skróty, kursów jak zarobić dużo i szybko "nie znając się na niczym", uzdrowić siebie w jedną sesję. Jakoś tego nie kupuję.
Przechodzi to u Ciebie?
U mnie nie... wolę być fachowcem, "solidną firmą" i dawać jakość.
Choć dookoła widzę, jak łatwo jest skusić się na "drogę na skróty", aby koniec końców finalnie.... znaleźć się w tym samym miejscu. Znowu.
Bez sensu.
I po pewnym czasie robi się to nudne i frustrujące.
Moim zdaniem wszystko zaczyna się od środka. Ważne, najważniejsze jest, aby BYĆ W PRAWDZIWYM KONTAKCIE ZE SOBĄ:
- dostrzegać swoje emocje,
- nie zamiatać ich pod dywan, unikać - a wręcz przeciwnie
- umieć sobie z nimi radzić (stanąć twarzą w twarz) ŚWIADOMIE
i po kilkunastu latach sprawdzania na sobie różnych technik i rozwiązań - to KLUCZOWE - bo na koniec dnia - czy to wspaniałego, przepełnionego sukcesami, czy fatalnego, najgorszego w roku - JEDYNĄ OSOBĄ Z KTÓRĄ JESTEŚ - jesteś TY SAM/SAMA.
24/7
U mnie się to sprawdza.
Choć dawno temu bywało różnie... teraz:
Nie narzekam - szukam rozwiązań.
Nie unikam - staję, aby dostrzec to co mnie blokuje.
Nie jestem bezradna - wiem, co jest wymagane aby przejść dalej.
I na tym mi zależy - aby każda osoba, z którą współpracuję (na szkoleniach, treningach lub sesjach indywidualnych) posiadła:
- rozeznanie,
- SAMODZIELNOŚĆ,
- ugruntowanie
aby potrafić sobie poradzić samodzielnie.
W życiu osobistym i "zawodowym" daje to OLBRZYMIĄ satysfakcję 🙂 i nie ma tu drogi na skróty - jest droga przez doświadczenie, mądrość, świadomość - droga do domu, do własnego własnego serca.
Najwyraźniej jestem szalona, bo nie szukam klienta na wieloletnią terapię (czytaj: stały dochód z wieloletnich sesji), a zamiast tego współpracuję z odkrywcami, gotowymi (jak Drużyna Pierścienia z Władcy Pierścieni) zmierzyć się z wyzwaniami, poznać siebie, aby dzięki swojej wędrówce odnieść wielki sukces - osobisty i każdy, jaki sobie wyznaczą ❤
I w końcowym rozrachunku - to się najbardziej opłaca - bo finalnie jesteś ze sobą 24/7. I jakość BYCIA robi gigantyczną różnicę.
Takie życie daje ogromną satysfakcję, a indywidualny spokój wewnętrzny, świadomość i ugruntowanie każdej jednej osoby - zmienia trajektorię nie tylko tej osoby, a również: rodziny, bliskich, kraju i całego świata. Jestem szalona, mówię Ci 🙂

Zapraszam na bezpłatne szkolenie:
Jak pokonać ograniczające przekonania i rozwinąć własny biznes?
6 grudnia 2022 (wtorek) g. 18.00.
Zapiszesz się tutaj: https://online.katarzynaprzyszewska.com/bezplatne...