"Zrobiłam tyle kursów i czekam aż się zwróci"

Dosyć często to słyszę. I pamiętam jak lata temu sama byłam w takim miejscu. Chodziłam na kolejne warsztaty i szkolenia i robiłam kolejne certyfikaty i uprawnienia. I tak mijały kolejne miesiące i lata.
Wtedy, ciągle miałam wrażenie, że "jeszcze nadal wiem za mało/ nie jestem wystarczająco profesjonalna" aby zacząć ZARABIAĆ na tych wszystkich umiejętnościach. No i właśnie dochodzimy do sedna:

OD CZEKANIA SIĘ NIE ZWRÓCI.
Nie ma takiej opcji. 
 
To nie kolejne kursy i dyplomy spowodują, że zaczniesz, jak to się teraz określa "monetyzować" te umiejętności. Trzeba działać. A jak to zrobić i co powoduje, że wiele utalentowanych specjalistów tego nie robi? Co zrobić, aby zacząć działać, bo:
 
OD DZIAŁANIA SIĘ ZWRÓCI!
 
Więcej o tym dowiesz się na bezpłatnym szkoleniu:
Jak pokonać ograniczające przekonania i rozwinąć własny biznes?
6 grudnia 2022 (wtorek) g. 18.00.
 
Zapraszam :-)